Dag #7 av 45 Dagar On Tour med Småföretagarnas Riksförbund.
Dag 7 av 45 Dagar On Tour
Ingrid Ohlsson, styrelseledamot i Småföretagarnas Riksförbund träffar Hanne och dottern Jeanette. Ett spontant möte som lede till att även linslusen Trino kunde vara med. Hanne är andra generation småföretagare som driver Mattila Hästgård. Ett livsverk som hon har vidareförädlat från sina föräldrar och som dottern Jeanette i sin tur har stor passion till och drivkraft för att kunna ta över. Hur började Hannes resa som småföretagare må ni fråga er? Vilka tips har Hanne för alla där ute som är på väg att ta det stora kivet in i företagande?
Se hela klippet där även Trino hälsar in. Vem är Trino? Ju, det är 45 Dagars On Tour skönaste “blooper” än så länge.
I samarbete med En Företagares Vardag
Löpande inslag från dag 7 av 45 Dagar On Tour
Relaterade uppdateringar:
HUR KAN DU STÖTTA VÅRT ARBETE?
Småförtagarnas Riksförbund är en politiskt obunden aktör som kämpar för småföretagarnas villkor för att kunna driva sin verksamhet på ett enkelt, tryggt och lönsamt sätt.
öppna värdegrunder
Lista källor
Vi väljer att arbeta på ett sådant sätt där vi listar alla våra källor för att möjliggöra granskning av vårt arbete på ett transparent sätt.
Öppen data
All informations ska enkelt kunna källas, granskas och ställas mot varandra för att kunna härledas på ett enkelt sätt i den politiska processen och dess beslutsvägar.
Creative Commons
Vi uppmanar till spridning utav vårt material under "creative commons" där vi gärna ser till att du källar och länkar till denna sida och förbundets arbete.
Publicering
All information kommer att publiceras på flera kanaler för att på ett enkelt sätt kunna leda till kunskapsdelning i ett upplysningssyfte.
Kontribuera
Du kan vid vilket tillfälle som helst kontakta oss för att kunna kontribuera till detta arbete. Du kan kontakta oss via telefon eller e-post.
Beslutsunderlag
Vårt arbete ska kunna användas som korrekt beslutsunderlag i hur du som småföretagare ska kunna manövrera i politiska beslut, men även i hur du ska kunna komma att påverka genom din konsumtion och opinion.